AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Saffet Bozkurt ve teşkilatı “Yerli Malı Haftası” nedeniyle vatandaşa simit ikramında bulundu.
Saffet Bozkurt :”Teşkilat Mensuplarımız ile birlikte; Yerli Malı Haftası münasebetiyle ilçemiz cumartesi pazarında vatandaşlarımıza simit ikramında bulunduk. Halkımızın Yerli Malı Haftasını kutlarken; vatandaşlarımız da yapılan ikramdan dolayı teşekkür ettiler” dedi.





GÜNDEM
28 dakika önceGÜNDEM
1 saat önceGÜNDEM
1 saat önceGÜNDEM
2 saat önceGÜNDEM
2 saat önceGÜNDEM
2 saat önceGÜNDEM
2 saat önce