Zonguldak Belediye Başkanı Tahsin Erdem Gazipaşa caddesi üzerinde esnaf ve vatandaşları selamladı.
CHP’li belediye başkanı Tahsin Erdem Gazipaşa Caddesi’nde yürüyerek vatandaşları selamladı, esnaflara hayırlı işler temennisinde bulundu. Vatandaşlar ile fotoğraf çektiren Erdem sevgi seliyle karşılandı.


GÜNDEM
Az önceGÜNDEM
Az önceGÜNDEM
3 saat önceGÜNDEM
4 saat önceGÜNDEM
4 saat önceGÜNDEM
5 saat önceGÜNDEM
5 saat önce