Kdz. Ereğli’nin yetiştirdiği ünlü ressam Osman Zeki Oral, ölümünün 11’inci yılında mezarı başında anıldı.
Belediye Başkanı Halil Posbıyık, Osman Zeki Oral’ın yakınlarına çağrıda bulunarak “Kdz. Ereğli Belediyesi olarak maliyeti neyse evini satın alıp veya mülkiyet onlarda kalarak Osman Zeki Oral’ın adına yaraşır müze yapmak istiyoruz. Bu memlekete, ülkeye cumhuriyet aydını olarak yaptığı hizmetlerinden dolayı devamlı anılsın istiyoruz“ dedi.
Kdz. Ereğlili ünlü ressam Osman Zeki Oral vefatının 11’inci yılında şehir mezarlığındaki kabri başında anıldı.
GÜNDEM
17 dakika önceGÜNDEM
53 dakika önceGÜNDEM
54 dakika önceGÜNDEM
2 saat önceGÜNDEM
2 saat önceGÜNDEM
2 saat önceGÜNDEM
2 saat önce