CHP Belediye Başkanı Halil Posbıyık 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Gününü kutladı.
Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık “Emeğiyle, bilgisiyle ve alın teriyle mücadele eden tüm işçi, emekçi kardeşlerimin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Gününü kutluyorum.” olarak yayınladı.
GÜNDEM
1 gün önceGÜNDEM
1 gün önceGÜNDEM
1 gün önceGÜNDEM
1 gün önceGÜNDEM
1 gün önceGÜNDEM
1 gün önceGÜNDEM
1 gün önce